Bu Blogda Ara

9 Aralık 2016 Cuma

1) Blog yazma hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Blog yazmak  o etkinlikte yaptığımız şeyleri veya bir konu hakkında düşündüklerimizi  blog okurlarımızla paylaştığımız web tabanlı bir sistemdir. Bir nevi günlük yazmak gibi bir şey. İçimizden geçenleri  en doğal cümlelerle okurlarımızla paylaşıyoruz. Şimdilik bir ödev olarak görünse de ileride sadece ödev olduğu için değil bir şeyleri paylaşmak için yazacağımız güzel bir paylaşım sayfası olacak.
2)Etkinlikler ve etkinliklere katılma hakkında düşündükleriniz nelerdir?
Etkinlikler kendimizi geliştirmemiz daha entelektüel bir insan olmamız için çok faydalı oldu. Bu sayede daha önce sadece adını duyduğumuz ama hiç katılmadığımız etkinliklere katılma şansımız oldu. Bizim için büyük bir şans oldu. Normalde istesek de vakit ayırmayacağımız etkinliklere gittik. İleride sorulduğunda susup kalmayacağımız hakkında ufakta olsa bilgi sahibi olacağımız güzel etkinliklere gittik. Hem bu etkinliklere gitmek bu şekilde bizde alışkanlık olacak. 
3) Derse ilişkin bir anınız:
Aslında çok enteresan bir anım olmadı ya da şu an aklıma gelmiyor. Ama sinemada zorla Ali ve Ayhan arkadaşımı ikna edip Aşk filmine yani duygusal filme sokmam olabilir. Tabi filmi izledikten sonra bende pişman oldum ama Alllahdan  filmden çıkınca bir şey demediler. Beni linç ederler diye düşünmüştüm aslında.
4) Bu derste öğrendikleriniz nelerdir?
Bu derste üniversitenin kurallarını, nelerin yasak olduğunu, başarılı olmanın yollarını öğrendim. Ayrıca zaman ayırıp gitmediğim etkinliklere gittim. Benim için büyük bir kazanım oldu. İleride öğrencilerime anlatabileceğim güzel anılar biriktirdim. 
5) Dersin sizin aklınıza getirdiği ilk 5 kelime nedir?

  • Etkinlik
  • Blog
  • Fırat Sarsar
  • Geç Kalmamak
  • Ödevi zamanında teslim 


19 yorum:

  1. Aynı fikirdeyim, normalde gitmeyeceğimiz etkinliklere zorunlu olduğumuz için gittik. Bazılarına gitmemiz yararlı oldu. Yazdıklarına göre bu ders sana disiplinli olmayı öğretmiş sanırım.

    YanıtlaSil
  2. "Etkinlikler kendimizi geliştirmemiz daha entelektüel bir insan olmamız için çok faydalı oldu." sözün kesinlikle doğru. Daha önce yapmadığımız şeyleri yaparak hem deneyim kazanmış olduk hem de ilerde birilerine bunları anlatarak onları da bu tür etkinliklere teşvik edebilmek son derece güzel.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Değindiğin noktalarda hem fikiriz. Etkinlikler ödev olarak yapılmasaydı belkide çoğuna gitmeyecektik. Çoğu etkinliğe ön yargıyla yaklaşıp aslında hiç de fena olmadığının farkına vardık. Bir etkinliği beğenip artık o etkinliği devamlı takip etme konusunda sana katılıyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Merve;
    "Şimdilik bir ödev olarak görünse de ileride sadece ödev olduğu için değil bir şeyleri paylaşmak için yazacağımız güzel bir paylaşım sayfası olacak." tamamiyle desteklediğim ve düşündüğüm bir duyguya yer vermişsin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Merve,
    Bu etkinlikler entellektüellikten çok sosyal yaşamımıza fayda sağladı bence okul çevresini tanıdık öğrenci iken yapılabilecek etkinlikleri daha yakından gördük ama yine de entellik olarak adlandırıyorsan canın sağolsun :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Selamlar Merve,
    "İleride sorulduğunda susup kalmayacağımız hakkında ufakta olsa bilgi sahibi olacağımız güzel etkinliklere gittik" bu cümlenle ortak kanıda olduğumuzu söyleyebilirim senin adına dersin katkılı olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Umarım dediğin gibi bunlar alışkanlık oluşturur bizler için. Böyle etkinliklere herkesin ihtiyacı var. İleride öğrencilerine anlatabileceği bolca anılar biriktirmen dileğiyle..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Merve, söylediklerine katılıyorum umarım dediğin gibi etkinlikler bizde alışkanlık yapar ve böyle güzel etkinliklere katılarak kendimizi geliştiririz.Yazını sevdim.Başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  10. Öncelikle merhaba, yazıya bilimsel girmen güzel olmuş. Bloga ödev gibi bakmazsak daha güzel olur bence çünkü o zamn fayda sağlar. Etkinliklere katılım bölümündeki yazılarına da katılıyorum.

    YanıtlaSil
  11. Merve merhaba! Düşüncelerini doğru ifade edebildiğin güzel bir yazı olmuş. Blog yazma ve etkinliklere katılma hakkındaki fikirlerine katılıyorum. Bizler ilerde öğretmen olacağımız için her türlü etkinlik hakkında bilgi sahibi olmalıyız. Zaten öğrencilerimizi de sahip olduğumuz entelektüel bilgiler ve deneyimler ile yoğuracağız. Paylaştığın anından anlayışlı ve kibar arkadaşlar edindiğin kanısına vardım. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Şuana kadar okuduğum blogların genelinde herkesin hemen hemen aynı düşüncede olduğunu gözlemledim ve bende seninle hemfikirim, blog yazmadaki düşüncelerin hariç. Yazını beğendim başarılar...

    YanıtlaSil
  13. Öncelikle yazıya bilimsel bir bakış açısıyla başlaman güzel olmuş. Blog yazma ve etkinliklere katılma hakkında düşüncelerin bana da doğru geliyor. Seçtiğin 5 kelime gerçekten de dersi özetler nitelikte.

    YanıtlaSil
  14. Ben senin görüşlerinin bazılarını açıkcası desteklemiyorum. Blog bence bir günlük gibi asla olamaz. Günlük kişisel ve kimsenin okumasını gerektirmeyen bir yazıdır. Tabi bunlar benim düşüncelerim.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Merve, öncelikle yazdıkların güzel ve samimi bir dille olmuş. Seçtiğin 5 kelimenin zaten yazdıklarını yansıttığını düşünüyorum. Anına gelince bence şanslı olduğunu düşünüyorum. Ya ben olsaydım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Merve,
    Etkinliklere katılarak gerçekten görmediğim bilmediğim bir çok şeyi gördüm ve tanıma fırsatım oldu. Bunun yanı sıra Seçtiğin 5 kelimeden biri olan "Ödevi zamanında teslim" konusunda sana katılıyorum. :) Bu biraz zorlama gibi olsa da bazı şeyleri bize zamanında yapmamız gerektiği konusunda alışkanlık edindiriyor. Yazın için teşekkürler, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Merve;
    Düşüncelerine tamamen katılıyorum. Özellikle yazının başında belirttiğin düşünce çok doğru. Çoğumuz bu işleri bir ödev olarak görüyor ama aslında dediğin gibi birbirimizle olan düşünceleri ve aktiviteleri paylaşmak bize çok şey katacak. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Merve,
    Yazın çok akıcı düşüncelerine de tamamen katılıyorum kısa bir yazın var benimde söyliyecek fazla bir şeyim yok. İnşallah iyi bir öğretmen olursun. Başarılar :)

    YanıtlaSil