Bu Blogda Ara

30 Ekim 2016 Pazar

İkimizin Yerine isimli beklenen film 21 Ekim tarihinde gösterime girdi.
Filmin yönetmeni: Umur Turagay.
Oyuncular: Nejat İşler, Zerin Tekindor, Serenay Sarıkaya, İştar Gökseven,
Senaryo: Pınar Bulut
Müzik: Ömer Ahunbay
 Filmde Nejat İşler'in oynadığını duyunca bu filmi izlemem lazım dedim ama seneryo iyi olmayınca bir anlamı yokmuş.Filme girerken peçete stoğu yapmıştım.Hepsi boşa gitti. Filmde hüngür hüngür ağlamayı planlıyordum.Filmde beni etkileyen sahneler Çiçeğin (Serenay Sarıkaya'nın) bağ evine gidip kapıyı vurduğu yer ve annesinin kızını sevmediğini söylediği yer. Bir tek o sahnelerde gözüm doldu.Hiçbir oyuncunun hakkını yememek lazım. Bütün oyuncular rollerinin hakkını vererek oynamış. Filmin ikinci bölümü şaşırttı.Sonunda ise arkasında bir sürü soru işareti bırakarak bitti. O seslenen kimdi?  Çiçeğin hayatında neler değişti? Acaba Doğan'la (Nejat  İşler'le) karşılaştılar mı? Babası mı bulmuştu Çiçeği? Bu soruların hepsi ikinci filmin gelceğinin habercisiydi. İkinci film çıksa gidermiyim o da bir muamma.Benim tavsiyem sevgilinizden ayrıldıysanız ve ağlamak istiyorsanız bu film hiç uygun değil.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder