Bu Blogda Ara

24 Kasım 2016 Perşembe

Öğretmenler Günü

Her şeyi öğrenmemizde en önemli kişiler olan öğretmenlerin günü bugün hatta artık benim günüm. Gerçekten insan bir garip hissediyor. Eskiden olsa bu kelimeyi yazarken içimi huzur kaplamazdı. Bu özel günle öğretmenlik duygusunu benimsedim. İleride öğrencilerimin olacağı duygusu beni şimdiden heyecanlandırıyor. Bugün Karşıyaka’daki öğretmen lokaline gittik. Orada bir tarih öğretmeniyle ufak bir sohbetimiz oldu. Bize birçok öğütte bulundu.  Eğitimin gerçekten çok önemli olduğunu, Türkiye Cumhuriyetinin Mustafa Kemal Atatürk’ün de dediği gibi eğitimle gelişeceğini vurguladı. Eğitimdeki sorunlardan bahsettik. Çok şey yaşamış görmüş bir tarih öğretmeniydi. Küçükken çok zorluklarla okutulmuş ama şuan öğretmenliğin kazandırdığı onca yaşanmışlık ve tecrübe sayesinde emekliliğini yaşıyor. Bir yandan da ticarete yönelmiş.  Öğretmenlik gerçekten çok kutsal bir meslek… Bazen aklımda soru işaretleri oluyordu acaba başka bir mesleğe mi yönelsem diye ama bugün itibariyle iyi ki seçmişim bu mesleği. Hayatıma bana yön verecek çok iyi örnek hocalarım oldu. Bir yandan da bu yüzden sevdim bu mesleği. Özellikle lisedeki Edebiyat Öğretmenim Gökhan Aygün. Bana nefret ettiğim dersi sevdirdi en başta. Öğretmenin sadece dersi anlatıp çıkan biri olmadığını gösterdi. Kendimi en çaresiz hissettiğim  anda bana yol gösterdi. Beni yeniden dimdik ayağa kaldırdı. Ona çok şey borçluyum. Okulum biteli 2 sene olmasına rağmen hala konuşuyoruz. Her konuda bize yardımcı oluyor.  Bu okulda olmamın en büyük etkeni Gökhan Hocam.  Barajı geçemediğimde bir daha deneyemeyeceğim dediğimde beni tekrar ikna etti ve hiç desteğini esirgemedi. Ona ne kadar teşekkür etsem azdır. Allah herkesin karşısına böyle öğretmenler çıkarsın. İstediğim kadar yazayım kelimeler minnettarlığımı anlatamaz. Öğretmen olmak kısaca en özel, en güzel  ve en kutsal meslek…









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder