Bu Blogda Ara

7 Kasım 2016 Pazartesi

Üniversitede ilk sınav günü acaba nasıl olacak diye çok heyecanlanmıştım.biraz da sınava çalışmamamın stresi vardı tabi.Sınıfa girdim ve arkadaşlarımla konular hakkında konuştuk. Bir anda Fırat Hoca çıkageldi ve sınav kurallarını bize açıkladı.

SINAV KURALLARI

1)Sınıf sıraları aralarında boşluk kalacak şekilde sınav sorumlusu gelmeden düzenlenir.
2)Elimizde olan derse ait her şeyin çantamıza veya öğretmen masasında olması gereklidir.
3)Cep telefonu sessize alınmalıdır.
4)sınav sorumlusunun belirlediği düzene göre itiraz etmeden oturmak.
5)Öğrenci kimlik kartı masa üzerinde her zaman bulunmalıdır.
6)Sınav araç gereçleri tam olmalı arkadaşlarımızla araç gereç alışverişi yapmamalıyız.
7)İmza listesi önden arkaya arkadan öne doğru dolaşmalıdır.
8)Sınav erken bitse dahi imza atmadan çıkmak yasaktır.
9)Sınav salonundan çıkana kadar sınav hakkında konuşulmamalıdır.
10)Sınava geç gelinmesi durumunda ek süre verilmeyecektir.
11)Daha önceden kalmış dahi olsa duvarda veya masa üzerinde yazı bulunmayacak.

QUİZ DOĞRU VE YANLIŞLAR

İlk soruda soruyu anlayamadım. Daha sonra devamsızlık geldi aklıma sadece. İkinci soruda bütünleme sınavını tanımlayabildim ama bazı yanlışlarım vardı. Üçüncü soruyu tam teşekküllü hastanelerden alınan raporlar diye cevaplamıştım. Gününü belirtmemiştim. Dördüncü soruyu yanlış anlamışım o yüzden sınırsız yazdım. Beşinci  sorunun cevabını okuduklarımdan değil üniversiteye geldiğimde yapılan duyurulardan yola çıkarak cevapladım. Altıncı sorunun cevabı 1.80 di ama ben 2 yaptım. Yedinci soru en rahat cevapladığım soruydu. Çünkü daha önceden de bilgiye sahiptim.

DERSTEN ÖĞRENDİKLERİMİZ


               Sınav kurallarının neler olduğunu, neler yapıp neler yapmamamız gerektiğini öğrendim. Hatta bir şey daha öğrendim çalışmadan olmuyormuş üniversitede…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder